
Kategorie
PROM-IN značka s několikaletou tradicí, která doznala v roce 2012 hned několik velkých změn. Když se podíváme do historie, tak předchůdce této značky nesl název Promil, tato značka zabývající se sportovní výživou vznikla už v roce 1976, kdy firma vyráběla výživu pro vrcholové sportovce a olympioniky z tehdejšího ČSSR. Jak byl zmíněno tato značka působí na trhu více než 35 let a za tuto dobu získala mnoho cenných poznatků a zkušeností, které lze aplikovat ve výživě sportovců, ať už na vrcholové, tak i na rekreační úrovni. Právě v roce 2012 zaznamenal Promil velkou řadu změn, asi ta nejpodstatnější, kterou mohli zákazníci ihned zaznamenat bylo to, že se značka přejmenovala na PROM-IN, název byl složen z původního, kde bylo pouze doplněno na konec slovo IN, které má znamenat právě velké inovace. Výrobky dostali nové obaly, které měli zbrusu nový design - dózy s velkým hrdel a zapuštěným uchem pro větší praktičnost. Inovace přišly ale nejen ve vzhledu a tak produkty dostaly nové receptury, tak aby vynikla samotná chuť výrobků. Všechny produkty jsou vyráběny z kvalitních surovin a je zachován vyvážený poměr těch nejdůležitějších látek.